WK - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emine Graafeiland - WaarBenJij.nu WK - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emine Graafeiland - WaarBenJij.nu

WK

Door: Emine

Blijf op de hoogte en volg Emine

13 Juni 2006 | Suriname, Paramaribo

Hoi iedereen!

Hoe gaat het met iedereen? In de ban van de bal? Hier is iedereen volledig WK-fan, ze moeten echt elke wedstrijd zien, en helaas merken we dat erg op de poli! Afgelopen vrijdag middag en deze middag is er bijna niemand op het spreekuur gekomen, terwijl maandag meestal een hele drukke dag is! We hebben nu een TV op de poli, misschien helpt dat wat...

Verder rijd ik tegenwoordig tweemaal per week paard en zwem ik een keer in de 1 a 2 weken. Goed he! Je moet toch wat, als je verder overal met de auto heengaat... Tegenwoordig rijd ik op Sniper, een pittig paardje die heel snel merkt hoe stevig je zit. De eerste keer dat ik op 'm reed ben ik er 3 keer afgegooid! Maar de laatste keer probeerde hij het wel, maar toen het twee keer niet lukte gaf hij het maar op. Hij bleef wel moeilijk doen, maar toch ging de gallop ook al redelijk. Cool hoor!

Verder is het hier echt regentijd, dus regent het elke dag (en vaak 'snachts) een paar uurtjes keihard en is het de rest van de dag erg benauwd.

Verder weinig te melden. Jullie beurt om mij een leuk verhaaltje te vertellen! :)

Groetjes,
Emine

  • 13 Juni 2006 - 08:58

    Sander:

    Heej Emine,

    Het weer is hier fantastisch, een paar dagen boven de 30 graden, hmmmm. Verder heb ik nog niet veel op met de WK :S

    Leuk te horen dat je nu ook lekker kan sporten (tussen de stortbuien door). Wij houden het nog even droog tot de verwachtte onweersbui.

    Groetjes,

    Sander

  • 17 Juni 2006 - 14:04

    Lieuwke:

    He emine! goed hoor dat paardrijden! Ik werk tegenwoordig op de faculteit bij PAARD! Wanneer kom je weer naar NL dan kunnen we weer een keertje eten met het co-schapgroepje?
    groetjes Lieuwke

  • 18 Juni 2006 - 12:08

    Suresh:

    Mannen met jassen

    Telefoon: Tring, tring.
    S: Hallo, met Suresh
    P: Hallo, met Peter
    S: O? (ken geen Peter)
    P: Ik heb jou leren jas meegenomen uit de Flitz
    S: Huh???
    P:..en jij mogelijk de mijne.
    S: Wacht, ik vraag het de kapstok even.
    S: Kapstok...?
    K: Ja, warhoofd, je hebt de jas van ene Peter hier hangen.
    S: Oeps.
    S: Peter, we schijnen inderdaad in het ongelukkige bezit van elkanders jassen te zijn.
    P: Ik stel voor dat we bij 't volgende bezoek aan de Flitz de jassen afgeven aan de bar en onze eigen jas terugnemen.
    S: Akkoord.



    Dat was weer een avontuur uit het leven van Dikkie Suresh. Dag kinderen, tot de volgende keer.

  • 18 Juni 2006 - 20:40

    Emine:

    Wat lief Suresh, was je weer eens dronken! Heb je nou nog niet geleerd dat je minstens 50kg moet wegen om te drinken :)

  • 28 Juni 2006 - 12:24

    Suresh:

    Had je hier nog wat van gemerkt?

    Dit kwam ik tegen op de site van het KNMI.

    Op donderdag 8 juni om 13:29 uur lokale tijd (18:29 NL tijd) zijn Frans Guyana en Suriname opgeschrikt door een aardbeving met een kracht van 5,2.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

21 September 2007

Bijna terug

03 September 2007

vaarwel

22 Augustus 2007

Laatste weekjes....

10 Juli 2007

ziek als een hond...

29 Mei 2007

zwemmen of verzuipen...
Emine
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 21338

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: