Bijna terug - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Emine Graafeiland - WaarBenJij.nu Bijna terug - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Emine Graafeiland - WaarBenJij.nu

Bijna terug

Door: Emine

Blijf op de hoogte en volg Emine

21 September 2007 | Aruba, Oranjestad

Laatste dag buitenland, vandaag vlieg ik terug naar NL...
Op Curacao met Lydia gewandeld, gesnorkeld, gedanst, gevaren... en gedoken; met Julio mijn PADI Open water certificate gehaald! Wie van jullie duikt er eigenlijk?? Anders doe ik het misschien de komende 10 jaar niet meer; ik heb mijn twijfels of ik Harold hiervoor enthousiast kan krijgen...
Vandaag dus nog een laatste dagje relaxen in Aruba, en dan naar NL. Tot binnenkort!
Emine

  • 21 September 2007 - 21:12

    Frank De Groot:

    Ik heb ook bijna mijn Padi Open Water gehaald maar moet 'm hier nog afmaken vanwege oorproblemen. Patries (mijn vriendin) duikt al 15 jaar en anders zijn er 6 duikverenigingen in Utrecht.

  • 21 September 2007 - 23:06

    Julio:

    Emine, ik weet zeker dat harold gek genoeg is om mee te doen.
    anders kom ik wel met je duiken.
    Ik vond het leuk om je te zien en met je te duiken ed.
    Hopelijk tot snel.
    groetjes

  • 26 September 2007 - 12:42

    Annelies:

    Lijkt me leuk een keertje mee te gaan duiken, heb Padi gehaald in Australie. Lekker warm en helder water. Zal in Nl wel even wennen zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

21 September 2007

Bijna terug

03 September 2007

vaarwel

22 Augustus 2007

Laatste weekjes....

10 Juli 2007

ziek als een hond...

29 Mei 2007

zwemmen of verzuipen...
Emine
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1095
Totaal aantal bezoekers 21317

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: