home alone... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emine Graafeiland - WaarBenJij.nu home alone... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emine Graafeiland - WaarBenJij.nu

home alone...

Door: Emine

Blijf op de hoogte en volg Emine

02 Augustus 2006 | Suriname, Paramaribo

Hoi iedereen!

Jos en Ben zijn een maandje naar Amerika, om hun zoon en dochter (resp. dierenarts en gynaecoloog-i.o.) die daar wonen op te zoeken. Dus mag ik een maandje voor 4 honden, 2 ara's, 2 papegaaien en een heleboel parkietjes zorgen! En... ik moet weer voor mezelf koken, dus dat wordt weer pastaprutjes na al die maanden verwennerij! (Jos en Ben kookten eigenlijk altijd voor me).

Op de poli is het een tijdje heel rustig geweest, maar nu is het gelukkig weer druk; Leontien dreigde al mijn contract niet te zullen verlengen :)

Druk weekend gehad; zaterdag was natuurlijk wel een hele drukke poli, daarna moest ik snel nog de hondjes voeren, daarna iemand ophalen en meenemen naar de dierenbescherming boekenbeurs. Hierbij kunnen mensen boeken inleveren die vervolgens voor een paar euro verkocht worden tbv de dierenbescherming. Werkt erg goed! Goedkoop boeken opruimen en een paar nieuwe kopen en je steunt er nog het goede doel mee ook! Daarna moest ik snel naar de manege, want er waren proeven dressuur, en ik deed voor het eerst ook mee op Sniper, "mijn" eigenwijze manege-paard. Ik heb het helaas niet gehaald (had ik ook niet verwacht), maar het was erg leuk om een keer te doen en erg gezellig. Zondag was er een oefen-springwedstrijd voor de jeugd samen met een andere manege, waarbij ik achter de bar stond, ook erg gezellig.

Intussen is de regentijd bijna over, dus is het erg heet, benauwd weer, met af en toe nog een flinke stortbui waarna het meteen weer benauwd is... Maar toch altijd beter dan als het in Nl 37 graden en heel benauwd koppijnweer is! En hier heb ik in m'n auto en in 1 van de 3 poli-kamers toch airco! :)

Groetjes,
Emine

  • 02 Augustus 2006 - 04:47

    Chantal:

    Hi E, hoe is het, ik moet je snel mailen. Wanneer kom je weer in NL??

  • 02 Augustus 2006 - 19:15

    Marco:

    Hallo Emine,
    toch wel heel goed om te zien dat je het daar zo naar je zin hebt. Ben je nog wel van plan om weer naar NL terug te komen, of blijf je in Suriname?!

    Groeten.

  • 25 Augustus 2006 - 16:20

    Daan Schiff Creative:

    Hoi Emine,
    Geweldig wat je daar allemaal meemaakt en de ervaring die je opdoet.Vroeger (ik bedoel toen ik jouw leeftijd had) las je dat alleen in boeken of zag je het op de film. Spreek je al wat papiamento?
    Het kwam er maar niet van eerder te reageren, maar gelukkig heeft Ingrid dat wel gedaan. Ik heb je berichten regelmatig gelezen en kijk al weer uit naar de volgende.
    Op de haven hebben we dit weekeinde het midzomerfeest. Dat zal wel aardig verregenen, maar de sfeer lijdt daar niet onder. Vannacht hebben we de jaarlijkse zeilwedstrijd in het donker; altijd een goed begin van de feestelijkheden. (Het gaat ons dus goed.)
    Heb nog een fijne tijd daar en tot horens.
    Groet, Daan



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

21 September 2007

Bijna terug

03 September 2007

vaarwel

22 Augustus 2007

Laatste weekjes....

10 Juli 2007

ziek als een hond...

29 Mei 2007

zwemmen of verzuipen...
Emine
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 21338

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: